Forum dyskusyjne fanów marki BMW
Witam,
nie mogę odpalić mojej piątki, rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala, podłączyłem kompa i wyszły takie błędy:
2550 rail pressure control at start
4074 pre-supply pressure monitoring
trochę szukałem i w sumie do końca nie wiem, bo może być czujnik ciśnienia paliwa, może być pompa podprogowa a nawet któryś z wtrysków, dodam, że kilka dni temu lutowałem kable przy czujniku przy filtrze paliwa, ale po tym wszystko było ok przez kilka dni. Poniżej jeszcze screeny błędów, w EWS błędów nie było żadnych. Po skasowaniu tych błędów znów nie udało się odpalić i błędy pojawiły się ponownie.
Offline
No to dziś jeszcze podpiąłem się pod kompa i sprawdziłem w Inpie ciśnienie na pompce przy przekręconym zapłonie, ciśnienie waha się w okolicy 1bar, czy ktoś może sprawdzić jak ma u siebie na samym zapłonie? Czy to że nie odpala może być spowodowane jeszcze czymś innym niż pompka podprogowa? Poniżej screen z Inpy:
Offline
Więc tak, jestem po wymianie pompy progowej i jest wszystko ok. Jakby ktoś zmieniał w przed lifcie pompę to nie należy się sugerować rysunkami w realoem, wtyczka jest z odpowiedniej strony, a pompa jest identycznej wielkości co oryginał, to całe zgrubienie widoczne na rysunku to taka otulina pompy.
Wrzucam screeny z Inpy:
1. ciśnienie na pompce na zapłonie, zaraz po przekręceniu kluczyka: 3,9 bara
2. ciśnienie na pompce na zapłonie: 0,96 bara, jak widać pompka na zapłonie pompuje paliwo pod dużym ciśnieniem przez kilkanaście sekund
3. ciśnienie na pompce na uruchomionym silniku na biegu jałowym: 4,05 bara
Ostatnio edytowany przez podol (2011-01-19 17:52:21)
Offline
MARCIN napisał:
Chyba nie ma tu speca co by mógł pomóc
Nigdy nic nie wiadomo Skoro udało mi się uruchomić auto to piszę co i jak, będzie dla potomnych.
Ostatnio edytowany przez podol (2011-01-20 23:43:01)
Offline